آموزش

مهمترین دلایل روشن نشدن خودروهای انژکتوری


مهمترین دلایل روشن نشدن خودروی انژکتوری

سوئیچ اینرسی : ممکن است در اثر ضربه شدید به خودرو ( مانند دست انداز ) عمل کرده باشد

سنسور دور موتور ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسبیده باشد.

پمپ بنزین ( فیوز – سیم کشی – پمپ بنزین )

رله اصلی دوبل : در این حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم.

⬅️ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم

گیر کردن شافت استپر موتور

با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است ( مثلاً اگر ۴۰- یا ۲۱۵ + را نشان دهد فشنگی آب یا سیم کشی ایراد دارد

در خودرو های پیکان و RD سنسور MAP

باتری و دینام

قطع شدن تغذیه ECU : در این حالت نیز چراغ چک پشت آمپر خاموش است. با توجه به نقشه، مسیر ولتاژ ۱۲ ولت و سوئیچ باز را چک کنید.

خرابی ECU : به عنوان مثال اگر چراغ چک نداشته باشیم ممکن است آی سی رگولاتور یا رله دبل خراب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *